Doprava a platba

  • Možnosti platby
    Bankovním převodem zdarma
    Platební kartou zdarma
    Dobírka – Zásilkovna 14 Kč
    Dobírka – ostatní 30 Kč
  • Možnosti dopravy
    Zásilkovna 45 Kč
    Kurýrní služba - GEIS 79 Kč
    Česká Pošta 89 Kč
    Osobní odběr ComGate (Týniště nad Orlicí) zdarma

Při objednávce nad 1.000 Kč doprava zdarma!

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY (FAQ)

  • Nemám žádnou zprávu o přijetí objednávky, zpracování, odeslání

O každém kroku zpracování Vaší objednávky Vás informujeme e-mailem odeslaným na adresu, kterou jste uvedl/a v objednávce. Zkontrolujte, prosím, nejdříve jeho správnost přímo ve Vašem zákaznickém účtu. Je možné, že zprávy od nás uvízli ve složce Nevyžádaná pošta či Spam – zkontrolujte je také. Vždy se na nás můžete obrátit na naší zákaznické lince +420 725 957 422 nebo info@babickarstvi.cz, info@familium.cz.

  • Kdy dostanu objednané zboží?

Vaši objednávku se snažíme vyřídit do 24h po jejím přijetí. Objednávky přijaté do 12:00 expedujeme tentýž den. Po převzetí zásilky zvoleným přepravcem již nejsme schopni rychlost doručení ovlivnit. Běžně se však zásilky doručují následující pracovní den pro převzetí.

Prosíme o shovívavost zejména v předvánočním období, kdy se tyto lhůty mohou prodloužit až o 2 dny.

  • Kde se právě nachází moje zásilka?

Průběh doručování můžete sledovat on-line na odkazech, které jsme Vám zaslali e-mailem. U každého typu doručení Vás odkaz přesměruje na stránky konkrétního dopravce. Číslo zásilky / balíku naleznete v  e-mailu, který jste uvedl/a v objednávce.

V případě osobního odběru v našem expedičním skladě v Týništi nad Orlicí Vás budeme informovat rovněž e-mailem, jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí.

  • Nepodařilo se mi zaplatit objednávku kartou (on-line)

Pokud jste si zvolil/a platbu on-line platební kartou a platba nebyla uskutečněná, informujte nás o tom co nejdříve. Společně situaci vyřešíme formou změny platební metody nebo doručením na dobírku.

  • Chci doplnit zboží do objednávky

V případě, že se rozhodnete doplnit nějaké zboží do Vaší objednávky, informujte nás o tom co nejdříve telefonicky nebo e-mailem. Uděláme vše pro to, abychom Vaše přání splnili, je-li to s ohledem na zpracování objednávky možné.

  • Výměna zboží

Pokud Vám doručené zboží nevyhovuje např. velikostně, je možná jeho výměna. V takovém případě nepoužité zboží v původním obalu pečlivě zabalte, opatřete proti poškození při přepravě (např. bublinková fólie, karton) a odešlete jako doporučený balík na adresu Babičkářsví s.r.o., Boleslavská 221, 252 28 Černošice. V balíku uveďte, o jakou výměnu máte zájem, nebo tyto informace zašlete e-mailem.

  • Problémy s doručováním

Stává se to velmi zřídka, ale může dojít ke ztrátě zásilky při přepravě. V takovém případě, máte-li o to zájem, odešleme novou zásilku a podnikáme další kroky formou reklamace u konkrétního přepravce.

  • Poškozená zásilka/zboží v zásilce

Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte, případně převezměte s výhradou (zápis do doručovacího listu).

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, informujte nás o tom co nejdříve telefonicky nebo e-mailem. V ideálním případě poškození vyfoťte a fotografie nám pošlete e-mailem. Tyto případy řešíme individuálně po vzájemné domluvě.

  • Chci zrušit objednávku

Objednávku je možné zrušit pouze po omezenou dobu po jejím přijetí. Informujte nás proto o tomto záměru co nejdříve a my uděláme vše, abychom Vašemu přání vyhověli, případně Vám poradíme, jak dále postupovat.

  • Odstoupení od smlouvy

V případě odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14-ti dnů po nákupu postupujte následovně:

  1. Vyplňte a vytiskněte si formulář Odstoupení od kupní smlouvy ZDE. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
  2. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu a vyplňte volný prostor např. bublinkovou fólii nebo novinami.
  3. Přiložte podepsané Odstoupení od kupní smlouvy případně i kopii faktury.
  4. Zboží odešlete doporučeně (NE na dobírku) na naši adresu:

Babičkářství s.r.o.

Boleslavská 2211

252 28  Černošice

Na této adrese je možné vrátit zboží po domluvě i osobně.

  • Reklamace

V případě reklamace zakoupeného zboží postupujte následovně:

  1. Vyplňte a vytiskněte si formulář Reklamační list ZDE. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
  2. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu a vyplňte volný prostor např. bublinkovou fólii nebo novinami.
  3. Přiložte podepsaný Reklamační list případně i kopii faktury.
  4. Zboží odešlete doporučeně (NE na dobírku) na naši adresu:

Babičkářství

Boleslavská 2211

252 28  Černošice

Na této adrese je možné vrátit zboží po domluvě i osobně.